Директордың қатысуымен өткен кеңесте 2–4, 7–8 сынып оқушыларының негізгі оқу пәндері бойынша білім деңгейін анықтауға арналған срездері қарастырылды. Білім сапасы — білім беру үдерісінің тиімділігін көрсететін негізгі көрсеткіштердің бірі. Есептік кезең ішінде мектепте тоқсандық бағалар, бақылау срездері, диагностикалық және тақырыптық жұмыстарды талдауды қамтитын үлгерім мониторингі жүргізілді.
Алынған нәтижелер оқу үрдісіндегі тенденцияларды анықтауға және оқушылардың әр түрлі пәндер бойынша оқу материалының меңгеру деңгейін бағалауға мүмкіндік береді.
Білім сапасы — педагогтар, оқушылар және ата-аналардың бірлескен еңбегінің нәтижесінде қалыптасатын кешенді көрсеткіш. Нәтижелерді жүйелі талдау туындаған қиындықтарға дер кезінде әрекет етуге және білім жетістіктерінің тұрақты деңгейін сақтауға мүмкіндік береді. Қорытындылар жасалып, ұсыныстар берілді.
Баймендина А.О.
