«Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының №5 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа №5 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Жас мұғалімнің жетістігі"

27.01.2023

Білім сапасы мұғалімнің кәсіби қызметіндегі құзыреттілігімен анықталады, ал кәсібилік тәжірибемен келеді. Әдетте, жаңадан бастаған мұғалімдер жақсы теориялық дайындыққа ие, бірақ күнделікті педагогикалық тәжірибені нашар көрсетеді. Жас мұғалімнің жұмысының сәттілігі оның психологиялық-педагогикалық және әдістемелік дайындығына байланысты. Мұғалімнің жеке басын құрайтын негізгі элементтер-кәсібилік, құзыреттілік, өнімділік, шығармашылық, әлеуметтік бағытталған жеке қасиеттер. Бұл жетістікке жету үшін жас мұғалімге бірінші кезеңде пәрменді көмек қажет. Жұмыстың сәттілігіне жағдай жасау, оның кәсібилігінің өсу динамикасы туралы диагностикалық ақпарат негізінде оның жеке басының дамуына ықпал ету, қызметтің жеке стилін қалыптастыруға ықпал ету қажет. Мектепте жас мұғалімнің кәсіби және жеке өсуіне жағдай жасалатын жоғары кәсіби идеалдарды, тұрақты даму мен өзін-өзі дамыту қажеттіліктерін қалыптастыру мақсатында "Зигзаг" жас мұғалімдер клубы жұмыс істейді. Жас мұғалімнің алдында тұрған қиындықтар: алған білімдерін тәжірибеде жеткіліксіз пайдалану; оқушылармен ортақ тіл табуда психологиялық-педагогикалық шеберліктің болмауы; сыныптан тыс іс-шараларды дайындау барысында тәжірибенің болмауы; ата-аналармен өзара әрекеттесу кезінде педагогикалық шеберліктің жеткіліксіздігі; сабақтарда заманауи ақпараттық технологияларды тиімді пайдалануды білмеу. Жас педагогтар-8. Олар: Братишкина В. В., Идрисов К.К., Есимсеитова А. Е., Мукашова Д. К., Садуова Н. Н., Трофименко Ю. С., Тулеубаева Д. А., Штыль В. И .. Мұғалімнің кәсіби қалыптасуы оның кәсіби қызметінде өзін-өзі жүзеге асыру мүмкіндігі неғұрлым кең болса, соғұрлым сәтті болады. Осыған байланысты мектепте оқытудың негізгі формалары интерактивті формалар болды: шеберлік сыныптары, рөлдік ойындар, психологиялық тренингтер, сабақтар мен педагогикалық жағдайларды модельдеу, шығармашылық есептер, ашық сабақтар, әдістемелік әзірлемелерді қорғау. Біздің жас педагогтар оқушылармен және олардың ата-аналарымен толық түсіністік тапты, танысудың бірінші күнінен бастап педагогикалық шеберліктің жаңа көкжиектерін ашады және балалардың өздері мұғаліміне көмектеседі. Мектеп әкімшілігі бастаушы педагогтың шығармашылық әлеуетін ашуға жәрдемдеседі.

Оқу ісінің меңгерушісі: Баймендина А. О.



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 11.04.2023 14:59
Құрылған күні: 27.01.2023 17:48

Текст