03.02.2022
Әр оқушының дамуын қолдау қабілеті бағалаудың өзекті аспектілерінің бірі болып табылады. Мұғалімдер үнемі өздеріне сұрақ қоюы керек: "Біз ең жақсы оқушыларды қолдаймыз ба? Біз мұқтаждарды қолдаймыз ба, олардың арасындағы барлық адамдарға қамқорлық жасаймыз ба?».
Оқушылардың қажеттіліктеріне сәйкес кері байланысты бейімдеу нәтижелерді айтарлықтай жақсартады. Мұндай кері байланыс сәтті оқуға үлкен сенімділік береді: студенттер мен мұғалімдер жұмыстың басынан бастап аяқталғанға дейін үлгерімін көре алады, осылайша жалпы жетілдіруді бағалайды. Сонымен қатар, жеке кері байланыс студенттер мен мұғалімдер арасында сенім мен түсіністік тудырады.
Кері байланыс келесі талаптарға сай болуы керек:
1. Тапсырмаға назар аударыңыз, мысалы: "Сіз текшенің көлемін дұрыс есептедіңіз. Цилиндрдің көлемін есептеу кезінде оны квадраттауды ұмытпау керек, бірақ сіз сияқты радиусты екі есе көбейтпеу керек".
2. Оқушының жетістіктерін бұрынғы нәтижелерімен салыстыру, мысалы, " Өткен аптада жасалған жаттығулармен салыстырғанда сіздің көлем туралы түсінігіңіз жақсарды - бұл үлкен жетістік! Цилиндрдің көлемін есептеуді жалғастырайық".
3. Көмектесу оқушыға анықтау келесі іс-әрекеттер, мысалы, "Ұсынамын көңіл қайта тексеруге қатар тұрғызған ба шамасын-да квадрат емес, көші-2 радиусы, және сол кезде Сіз дайын болып, есептеу көлемінің цилиндр."