Орта мектебінде қатар оқу ойын қызметі алады, онда маңызды орынға ие. Қалай қалыптастыру элементтері оқу қызметін пайдалана отырып, ойын әдістері? Басты элементі-оқу қызметін ұғыну болып табылады мақсаттары, ол ең тығыз байланысты, оны қызығушылықпен оқыды. Егер жай ғана жазып тақтаға сабақтың тақырыбын және бірден бастау түсініктеме, онда мұндай қабылдау емес дағдыландырады және оқушылардың бір мүдде, бірде-тілегін тану үшін жаңа. Мен мүлдем басқаша қабылданады сабақтың мақсаты болған оқушылардың өздері айналады зерттеушілер сол немесе өзге мәселелері, өздері түссіз қажеттілігі зерттеу тақырыбының. Мәселен, өткенде бөлу ондық бөлшекті 10; 100; 1000 және т. б. бірден емес, тұжырымдау сабақ тақырыбын ұсыну балаларға мынадай тапсырмалар жүйесін:
1. Балалар! Көріңіз ойлан қалай тез орындауға бөлінуі: 138,5:10; 138,5:100; 1385:1000
2. Түсіндіріңіз, неге 845:100 сияқты 0,0845?
3. Ойластырыңыз өздері осыған ұқсас мысалды ұсыныңыз, оны шешуге бір-біріне бойынша парте.
Осылайша, түсіну үшін мақсаты ойын тәсілдері әр түрлі болуы мүмкін, ал жалпы: жақындатуға қызметінің мазмұны оқушыға ашып, оның маңыздылығы.