20.10.2022
Оқу-бұл ең жақсы ілім. Бұл мақалдың терең мағынасын түсіндірудің қажеті жоқ шығар. Барлық мектеп жылдарындағы сәттілік балалардың еркін және мәнерлі оқу, оқудың мазмұнын түсіну қабілетіне байланысты. Кішкентайлармен жұмыс істей отырып, мен оқу кезінде анық емес айтылу сияқты мәселеге тап болдым. Оқудың мағыналы техникасын ғана емес, сонымен бірге экспрессивтілікті дамыту үшін Мен өз сабақтарымда балалармен айтылымның анықтығын дамытуға бағытталған арнайы жаттығулар жасаймын. Көптеген оқушылар оқу кезінде тыныс алуды реттей алмайды. Бұл кемшілікті түзету үшін тыныс алу жаттығулары қолданылады. Балалар "шамды сөндіріңіз", "иттің Гүрілдеуі"сияқты жаттығуларды өте жақсы көреді. Әдеби оқу сабағының басында мен "оқу спиралы" және "тормен оқу"сияқты әдістерді жиі қолданамын. "Оқу спиралын" қабылдау-бұл визуалды қабылдауға байланысты жаттығу. Ол оқудың дұрыстығын дамытуға, сөздің көрнекі бейнесіне назар аударуға, дауыстап оқу әдісін жетілдіруге бағытталған. "Тормен оқу"балалардың ерекше қызығушылығын тудырады. Бұл әдіс визуалды қабылдау көлемін арттыруға және семантикалық болжамды дамытуға ықпал етеді. Осылайша, біз балалармен кезең-кезеңімен мағыналы оқуды дамыту үшін жұмыс жасаймыз.
Терентьева А. А.