«Тәлімгерлік-бұл ұйымның ұзақ мерзімді дамуына,
оның «денсаулығына» инвестиция.
Дэвид Майстер
Оқу орнының табалдырығын аттай отырып, жас мұғалім маман ретінде өсуге үміттенеді. Көп жағдайда мектептің жетістігі мен нәтижелері инновацияны тез қабылдайтын және үйренетін жас мамандармен байланысты. Бұл алдағы нәтижелі жұмыс пен алға жылжудың маңызды құрамдас бөлігі.
Сондықтан мектептің әдістемелік және психологиялық қызметінің басты мәселелерінің бірі жас педагогтармен жұмыс болып табылады. Тәжірибенің жоқтығынан олар кәсіби қиындықтарды анықтау және оларға көмек көрсету мақсатында әкімшілік, тәлімгер тарапынан үлкен назар аударуды қажет етеді. Бүгін тәлімгерлер кеңесінің отырысы өтті. Тәлімгер – пән мұғалімі-жан-жақты әдістемелік қолдауды жүзеге асыруға қабілетті жас мұғалім сияқты пәндік бағыттағы тәжірибелі педагог. Семинар-практикумда қарастырылды:
«Тәлімгерлік принциптері. Тәлімгердің қызметі».
Жас мұғалімнің кәсіби қажеттіліктерін есепке ала отырып, педагог-тәлімгерлердің келесі рөлі көрсетілген.
1. «ЖОЛСЕРІК».
2. «МҮДДЕЛЕР ҚОРҒАУШЫСЫ»
3. «ПІРІМ»
4. «КЕҢЕСШІ».
5. «БАҚЫЛАУШЫ».
Тәлімгердің жас педагогпен өзара іс-қимыл кезеңдеріне ерекше орын берілген