«Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының №5 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ 
КГУ «Общеобразовательная школа №5 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования по Акмолинской области» 

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ҰБТ, ОЖСБ және қорытынды аттестаттауға дайындық Оқушыларға ұсыныстар және ата-аналарға кеңестер

18.03.2020

Оқушыларға ұсыныстар:

ОЖСБ-ға, ҰБТ мен қорытынды аттестаттауға дайындала отырып, барлық оқулықты оқу және есте сақтау үшін ұмтылу керек. Емтихандарға дайындық кезінде өз тест сұрақтарын құрастыру арқылы материалды құрылымдау пайдалы, жазу кезінде жад жақсарады, оқылған жақсы бекітіледі.

Мектеп кітапханасына жолды ұмытпаңыз! 5,6,7,8 сыныптар үшін оқулықтарды қолдан. 5,6,7,8 сынып курсы бойынша материалды өз бетінше қайталауды ұйымдастырыңыз. Ол үшін өткен курстар оқулықтарын парақтай, өткен материалды есте сақтауға тырыс, қайталау ретінде әрбір параграфтан кейін тест тапсырмаларын орында. Кез-келген мәселелер бойынша, ең бастысы: қайталауды қалай ұйымдастыру керек, пән мұғалімімен кеңесіңіз. Оның кеңестеріне құлақ түріңіз: ОЖСБ-ға, ҰБТ-ға және қорытынды аттестаттауға бүгін дайындала баста! Үнемі, қатаң жоспар бойынша үйреніңіз, өзіңізді артық салмаңыз, бірақ босаңсытпаңыз!!!!

Көңіл бөл! Сен үшін тест орындау уақытын реттейтін тапсырмалар мен сағаттар ғана болуы керек. Асықпай жылдамдат! Уақыттың қатаң шектері сенің жауаптарыңның сапасына әсер етпеуі тиіс. Жауапты енгізер алдында, мәселені екі рет қайта оқыңыз және сенен талап етілетініңді дұрыс түсінгенің үшін көз жеткізіңіз.

Жеңілнен баста! Ұзақ ой тудыруы мүмкін сұрақтарға тоқтамай, Сен күмәнданбайтын сұрақтарға жауап бере баста. Сонда сен тыныштанасың, басың анық жұмыс істей бастайды және сен жұмыс ырғағына кіресің. Сен нервозиядан қалай құтыласың және сенің барлық күшің одан әрі қиын сұрақтарға бағытталатын болады.

Келесіге көш! Қиын немесе түсініксіз тапсырмаларды өткізуді үйрену керек. Есіңізде болсын: мәтінде әрдайым сіз міндетті түрде білетін сұрақтар болады. Тек қиындық тудыратын сұрақтарда тұрып қалып, "өз" тапсырмаларына жетпей қалғандықтан ғана ұпай жинамау ақымақ.

Тапсырманы соңына дейін оқы! "Алғашқы сөздерден" тапсырманың шарттарын түсінуге асықпауы керек.

Ағымдағы тапсырма туралы ғана ойла! Жаңа тапсырманы көргенде, алдыңғыда болған тапсырмаларды ойламаған жөн.

Жоқ! Көптеген тапсырмаларды тез шешуге болады, егер жауаптың дұрыс нұсқасын іздемесеңіз.

Екі рет айналып шығуды жоспарла! Уақытты барлық берілген уақыттың үштен екі бөлігі үшін барлық жеңіл тапсырмалар бойынша ("бірінші шеңбер") өтетіндей етіп есептеңіз. Сонда сен сол тапсырмаларда максимум ұпай жинап үлгересің, содан кейін қайта оралып қиындарды сұрақтарға ойланасың ("екінші айналым").

Тексер! Өз жұмысыңды тексеру үшін уақыт қалдыр, кем дегенде көзбен жүгіріп, анық қателіктерді байқап үлгеру үшін.

Тауып ал! Егер сен жауаптың таңдауына сенімді болмасаң, бірақ интуитивті түрде кейбір жауапты басқаларға қарағанда дұрыс десең, онда интуицияға сену керек! Ең дұрыс деген нұсқаны таңда.

Көңіліңді түсірме! Барлық тапсырмаларды орындауға тырысыңыз, бірақ іс жүзінде бұл мүмкін емес екенін есте сақта.

 

 

Ата-аналарға кеңестер: (оқу қызметін сырттай бағалау)

Балалар ҰБТ, ОЖСБ және қорытынды аттестаттауға қалай көмектесуге болады

  • Баланың алатын балл саны туралы алаңдамаңыз және кейін баланы сынамаңыз. Балаңызға балдар саны оның мүмкіндіктерінің мінсіз өлшемі болып табылмайды деген ой білдіріңіз.
  • Бала алдын-ала алаңдатпаңыз-бұл нәтижеге теріс әсер етуі мүмкін. Балаға ата-аналардың толқуы әрқашан беріледі, егер ересектер жауапты сәтте өз эмоцияларын шеше алмаса, онда бала өзінің жас ерекшелігіне байланысты эмоционалды түрде "құлап кетуі" мүмкін.
  • Балалардың өзіне деген сенімділігін арттырыңыз, өйткені бала сәтсіздіктен неғұрлым көп қорықса, соғұрлым қателіктер жіберуі ықтимал.
  • Баланың көңіл-күйін бақылап отырыңыз, сізден басқа ешкім де бала жағдайының шамадан тыс шаршауына байланысты нашарлауын дер кезінде байқай алмайды және алдын ала алмайды.
  • Баланың дайындық режимін бақылаңыз, шамадан тыс жүктеуге жол бермеңіз.
  • Үйде сабақ үшін ыңғайлы орынды қамтамасыз етіңіз, үйде ешкім кедергі жасамауын қадағалаңыз.
  • Баланың тамақтануына назар аударыңыз: қарқынды ақыл-ой шиеленісі кезінде оған әртүрлі қоректік тағам және дәрумендердің теңдестірілген кешені қажет. Мидың жұмыс істеуі үшін балық, сүзбе, жаңғақтар, өрік пайдалы.
  • Баланы емтиханға дайындық әдістемесімен таныстырыңыз. Барлық нақты материалды жаттау қажетемес, негізгі жерлерін және материалдың логикасын білу жеткілікті. Негізгі формулаларды, анықтамаларды, күндерді парақтарға жазып, барлық пәтер бойынша іліп қоюға болады.
  • Пән бойынша тест тапсырмаларының әр түрлі нұсқаларын дайындаңыз (көптеген тест жинақтары бар). Тестілеу бойынша жаттығудың маңызы зор, себебі бұл нысан әдеттегі емтихандардан ерекшеленеді.
  • Тест тапсырмаларымен баланы уақыт бойынша бағдарлауға үйретіңіз және оны бөле біліңіз. Егер бала сағат кимесе, оған тестілеуге сағат беріңіз.
  • Тест тапсыру қарсаңында баланың толыққанды демалысын қамтамасыз етіңіз.
  • Тестілеу кезінде балаға келесіге назар аударуға кеңес беріңіз:

- тапсырманың қай түрі бар екенін көру үшін бүкіл тестті көзімен жүгіріп өту; бұл жұмысқа көңіл бөлуге көмектеседі;

- сұрақты аяғына дейін мұқият оқып, оның мағынасын түсіну (тестілеу кезіндегі тән қателік-сұрақты аяғына дейін таппай, алғашқы сөздері бойынша жауапты болжайды және оны жазуға асығады);

- егер берілген уақыт ішінде сұраққа жауап бере алмаса, өз түйсігіне сүйенудің мағынасы бар.

  • Есіңізде болсын: ең бастысы-баланың күйзелісі мен үрейленуін азайту   Табысқа жету жағдайын жасаңыз, оған сенетініңізді және ТАБЫСҚА жететініне үміт беріңіз!!!

 

Просмотров: 281


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст