05.02.2024
Сабақ-оқытуды ұйымдастырудың бір түрі, педагогикалық процестің жанды және үйлесімді бөлшегі. Кез-келген сабақ мұғалімнің жұмыс жүйесіне сәйкес келуі керек. Әр сабақ Жалпы оқу тапсырмаларының белгілі бір бөлігін орындауы керек. Сонымен қатар, сабақ тұтастығы мен толықтығымен ерекшеленіп, нақты тапсырмаларды орындап, нақты нәтижелер беруі керек.
Стандартты емес сабақтардың формалары өте алуан түрлі. Пішінді таңдау көптеген жағдайларға байланысты: оқушылардың жас ерекшеліктері, олардың дайындық деңгейі, ақпараттылығы, материалы, кейбір психологиялық ерекшеліктері, мұғалімнің оқушылармен байланысы және т. б.
5-сыныптағы тарих сабағында біз "Histogram" ақпаратын берудің жаңа түрін қолданып көруді шештік.Балалар тарихи тұлғаны қуана таңдады, міндеттер шеңберін анықтады, қосымша материал таңдады және т.б. содан кейін балалардың алдында әлеуметтік желі профилін құру міндеті тұрды. Сабақта шығармашылық атмосфера орнады, барлық балалар белсенділік танытты.
Дерягина А.В.