05.04.2024
Қазіргі білім беру ұйымдарының тәрбие жүйесінің басым бағыттарының бірі балаларды патриоттық тәрбиелеу болып табылады.
Отан сезімі балада отбасына, ең жақын адамдарға — анасына, әкесіне, әжесіне, атасына деген қарым-қатынастан басталады. Бұл оны туған үйімен және жақын ортамен байланыстыратын тамырлар. Отан сезімі баланың алдында не көретініне, не таңданатынына және оның жан дүниесіне не әсер ететініне таңданудан басталады. Ол әлі де көптеген әсерлерді терең түсінбесе де, балалардың қабылдауынан өтіп кетсе де, олар патриоттың жеке басын қалыптастыруда үлкен рөл атқарады.
Патриоттық тәрбие кешенді сипатта болуы, балалар іс-әрекетінің барлық түрлеріне енуі, күнделікті өмірде және ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде жүзеге асырылуы тиіс.
Бұл маңызды мәселені шешу сабақтарда оқу-тәрбие іс-әрекетін біріктіру арқылы мүмкін болады. Бұл дидактикалық және жылжымалы ойындар, үстел ойындары, қазақ халық ертегілері, өлеңдер, халықтың салт-дәстүрлерімен танысу,сыныптан тыс іс-шаралар, мерекелік іс-шаралар, Қазақстан туралы бейнероликтерді көру, қазақстандық композиторлармен және олардың шығармашылығымен танысу, суреттер мен қолөнер көрмелерін ұйымдастыру, ата - аналармен осы бағытта жұмыс істеу-осының бәрі махаббатқа тәрбиелеуге ықпал етеді. Отан, туған өлке, ұлттық рәміздерге құрмет; ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар туралы түсініктерді қалыптастыру.
Л.В. Дюбкина, мектепалды даярлық сыныбының тәрбиешісі.