Шетел тілін бірінші сыныптан бастап үйренудің қажеті жоқтығы туралы әртүрлі көзқарастар бар. Шетел тілін үйренудің ерте басталуы одан әрі ойдағыдай игеруге, айтылым дағдыларын қалыптастыруға, күнделікті деңгейде қарым-қатынас жасау үшін қажетті негізгі лексика мен сөйлеу үлгілерін қамтамасыз етуге оң әсер етеді деп ойлаймын. Бірақ бірінші сыныптан бастап шет тілі сабақтары бірінші сынып оқушыларының жас ерекшеліктерін, олардың жетекші іс-әрекеттерін, дұрыс таңдауын және оқыту әдістерін ескере отырып дұрыс құрылымдалған жағдайда ғана тиімді болады.
Сондықтан мен бірінші сынып оқушыларына арналған сабақтарымды жарқын, эмоционалды және есте қаларлықтай етуге тырысамын. Әр сабақта ойынның, әннің немесе санамақтың шағын элементі бар. Бұл балаларды босатады, бағдарламаның игерілуіне ықпал етеді, есте сақтау мен ойлауды дамытады. Мұғалім мен бірінші сынып оқушылары арасындағы қарым-қатынас стилі ерекше маңызға ие. Мұғалімнің оқушыларға деген мейірімді, жағымды қатынасы маңызды, бұл баланың нақты жетістігіне байланысты болмауы керек. Мен осылай жұмыс істеуге ұмтыламын.
Рыбалкина Т.Н.