«Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының №5 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа №5 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Білім алушылардың зейінін, есте сақтау қабілетін, сөйлеуін, ойлауын дамыту бойынша дефектолог-мұғалімнің жұмыс түрлері, әдістері"

28.04.2022
Дефектологиялық жұмысты ұйымдастырудың негізгі формасы-топтық және жеке сабақтар. Топтарға біртекті бұзушылық құрылымы бар балалар кіреді. Топтардағы балалардың саны бұзылыстың ауырлығына байланысты өзгереді (2-ден 6 адамға дейін). Сабақтар түзету-дамытушылық және пәндік бағыттылыққа ие.
Сабақтың маңызды нәтижесі-оларда қалыптасқан қолданышулық пен дағдыларды баланың оқу жұмысына ауыстыру, сондықтан дефектолог-мұғалімнің түзету бағдарламаларының бағдарламалық оқу материалымен байланысы қажет. Дефектолог мұғалімінің жұмысы студенттерге бағдарламалық материалды игеруге көмектесуге бағытталған.
Түзету сабақтарының ерекшелігі-дефектологтың балалардың арнайы білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз ететін арнайы формаларды, әдістер мен әдістерді қолдануы.
Дидактикалық категория ретінде оқыту формасы оқу процесін ұйымдастырудың сыртқы жағын білдіреді. Бұл оқу мақсатына, мазмұнына, әдістері мен құралдарына, материалдық жағдайларға, оқу процесіне қатысушылардың құрамына және оның басқа элементтеріне байланысты.
Оқытудың әртүрлі нысандары бар, олар білім алушылардың саны, Оқу уақыты мен орны, оны жүзеге асыру тәртібі бойынша бөлінеді. Жеке, топтық, фронтальды, ұжымдық, жұптық, аудиториялық және аудиториядан тыс, сыныптық және сыныптан тыс, мектеп және мектептен тыс оқыту түрлері бар. Бұл жіктеу қатаң ғылыми емес, бірақ оқыту формаларының әртүрлілігін біршама реттеуге мүмкіндік береді.
Оқытудың жеке формасы мұғалімнің бір оқушымен өзара әрекеттесуін білдіреді.
Оқытудың топтық формаларында оқушылар әртүрлі негіздерде құрылған топтарда жұмыс істейді.
Өз сабақтарымда жеке, топтық, жұптық оқыту формаларын қолданамын. Топтық жұмыс бірлескен келісілген іс-әрекетпен сипатталады, оның барысында студенттер үнемі өзара қарым-қатынаста болады. Мұндай бірлескен іс-шаралар фронтальды және жеке жұмыста жоқ. Топтардың жұмысын басқаруды мұғалім жұмыс басталғанға дейін берілген ауызша немесе жазбаша нұсқаулар арқылы жүзеге асырады. Осылайша, мұғалімнің топ студенттерімен тікелей байланысы жоқ. Мұғалім қажет болған жағдайда ғана топ жұмысына қосылады. Оң нәтижеге қол жеткізудің негізгі шарттарының бірі-балалардың сенсорлық біліміне, олардың жеке тәжірибесіне сүйену. Сабақтарда қолданылатын пәндер теориялық білім мен нақты өмірді жақындастыруға мүмкіндік береді. Шындықты тікелей бақылау процесінде оқушылардың сөйлеуін жандандыру және осы бақылауларды сабақтардағы жаттығулардың негізі ретінде қолдануға тырысу. В.А. Сухомлинский:"Оқудағы жетістік – қиындықтарды жеңу энергиясын, оқуға деген ұмтылысты тудыратын ішкі күштердің қайнар көзі", - деп жазды. Оқу мотивациясының деңгейін арттыру-бұл ұзақ, ауыр және мақсатты процесс. Сабақтың әртүрлі кезеңдерінде мотивацияны қалыптастырудың әртүрлі формалары мен әдістерін уақтылы ауыстыру және қолдану балалардың білім алуға деген ұмтылысын күшейтеді.
Тухель М.Н.
Просмотров: 612


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст